אניתיאה בשבילך, ליווי וייעוץ בצמתים החשובים של החיים

שירות הייעוץ והליווי האישי הוא לב ליבה של אניתיאה. ממנו הכול התחיל, ואליו הכול מכוון. המומחים שלנו באניתיאה יטו לך אוזן מקצועית, ניטרלית, רבת ניסיון, ידע וקשרים. נשתמש במודלים, נקשר אותך לאנשי מקצוע, ונהפוך את התהליכים הקשים והמייאשים שאת חווה לבדך, לתהליכים מעצימים שיחזקו אותך בשביל של חייך.

מהי חוויית "אניתיאה בשבילך" שמצפה לך?

מנכ"לית ויזמת אניתיאה, עטליה אוברמן, הקימה את המרכז כדי ללוות נשים כמוך בתהליכי שינוי אישיים, כלכליים ומקצועיים. המרכז תוכנן כדי להעניק לנשים מעטפת רחבה ותומכת של שיתוף, עזרה והעצמה. "רציתי להקים מקום שבו האישה היא המרכז," אומרת עטליה. "מקום שבו מקשיבים, לה, בוחנים איתה את הצרכים והמשאלות שלה, בוחרים לה את המלווים המקצועיים המתאימים ביותר והולכים איתה בדרך להגשמה שלה – והכול במקום אחד. אין יותר צורך להתרוצץ, לעשות 'שופינג' של אנשי מקצוע, ולנחש מה עושים עם כל הבירוקרטיות שואבות הזמן והכוחות," היא מסכמת. "זאת החדשנות שלנו, והיא נועדה להקל על נשים בתקופות הקשות שלהן".

במסגרת החזון האניתאי, כנועצת של אניתיאה נלווה אותך בתהליך עומק אישי, שבו תקבלי כלים להקשיב לתנודות הלב, לרצונות הבטן וללחישות האינטואיציה, ולצאת לדרך חדשה שנכונה לך, מלאה בתקווה ובשמחה. כאשר תעברי את התהליך באניתיאה, המקום יהיה לך יחידה אחת תומכת, מקדמת, מצמיחה וגם חוסכת כלכלית.

המרכז מכיל אנשי מקצוע מכל תחומי השירות הנדרשים לך לעבור את המשוכות שלך בחיים האישיים והמקצועיים, והם עובדים לפי נוסחת החיים האניתאית: להקשיב, לקחת אחריות, לשנות ולשמוח. המטרה היא להגיע למצב שבו תוכלי לנקוט יוזמה ולהגיע לעצמאות כלכלית, לחופש ולחיים שבהם את תהיי זאת שתרכיב את הפאזל שלך, ולא מישהו אחר.

במסגרת התהליך נגלה יחד איך לגעת בנקודות מבט מוטעות שנובעות מחיים "על אוטומט", איך לצאת מאזור הנוחות (והנכות) המגבילים ולנצח אותם, מהו ההבדל בין כאב רע וכאב טוב, איך להתחבר מחדש לערכים המובילים שלך, ולסיום נכין מפת דרכים להתפתחות המקצועית ו/או האישית שלך לטווח הקצר והארוך.

את תמצאי כאן הקשבה, לדברים שנאמרים בקול, ולדברים שנאמרים בין המילים, בין הנשימות ובין החרדות שלך. את תמצאי כאן יד שמכוונת אותך ברגישות, בהכלה ובאכפתיות אינסופית. את תקבלי את הכלים להתחבר מחדש אל המהות הייחודית שלך, שהיא הצופן האישי שיהפוך אותך למנהיגה בתחום שבו תבחרי או בתחום שיבחר אותך.

האם את עוברת משברים אישיים או מקצועיים?
צריכה לקבל החלטות הרות גורל?
הולכת לאיבוד בהתלבטויות?
זקוקה לאנשי מקצוע?
לאוזן חומלת ומכילה? לא יודעת מאיפה להתחיל לברר?

התקשרי עכשיו או כתבי לנו לקביעת מועד לפגישת היכרות קצרה בת 20 דקות בזום,

ללא התחייבות וללא עלות. בפגישה תוכלי להתרשם ולקבל הצעה קונקרטית לתהליך "אניתיאה בשבילך" האישי שלך.

מה אומרות עלינו?

תפריט נגישות